.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست رد دانشجویان به افراطیون دانشگاه مازندران
عصر دیروز عده ای از بازمندگان طیف منحل شده علامه در بوفه دانشکده اقتصاد دانشگاه مازندران اقدام به توزیع اعلامیه ای با نام "منشور جنبش راه سبز" کردند.
دست رد دانشجویان به افراطیون دانشگاه مازندران

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت : پس از گذشت نزدیک به دو سال از فتنه گری جریان سبز برخی از افراطیون طیف منحل و مطرود شده در دانشگاه به دنبال بازخوانی و حرکت جدید در زنده کردن این جریان در دانشگاه هستند.

عصر دیروز عده ای از بازمندگان طیف منحل شده علامه در بوفه دانشکده اقتصاد دانشگاه مازندران اقدام به توزیع اعلامیه ای با نام "منشور جنبش راه سبز" کردند.

به نظر می رسد بازمندگان این تشکل منحل شده که پس از حماسه 9 دی و 22 بهمن شاهد ریزش بدنه اجتماعی خود در جامعه و بخصوص دانشگاه هستند سعی دارند با این نوع اقدامات و به راه انداختن موج رسانه ای در رسانه های خود توجه افکار عمومی را به خود جلب کنند.

یکی از رسانه های ضد انقلاب در خبری که در این رابطه منتشر کرده بود نوشت : فعالین دانشگاه مازندران در روز دوشنبه بیست ونه فروردین منشور جنبش سبز را که در شش برگ فتوکپی شده بود، به تعداد وسیع در تمامی دانشکده ها، خیابان های دانشگاه، سالن های مطالعه،کتابخانه و پخش کردند. بطوری که در حوالی ظهر و در فاصله ی بین کلاس ها، جزوه های شش برگی که در دستان بسیاری از دانشجویان قرار داشت و مورد مطالعه قرار می گرفت، مشهود بود.

پخش این چند برگ که محتوای انچنای را هم با خود همراه نداشت با عدم استقبال دانشجویان روبرو شد و دانشجویان با گرفتن این کاغذها آن را مچاله کرده و در سطل زباله می انداختند.

افراد مذکور در تاریخ 25 بهمن نیز فراخوانی مبنی بر تجمع برای حمایت از سران فتنه در دانشگاه بابلسر منتشر کردند که به دلیل عدم استقبال دانشجویان از این فراخوان این تجمع برگزار نشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 فروردين 1390
اگر محتوا نداشت پس چرا از پخش شدنش ناراحتيد؟
نا شناس 31 فروردين 1390
وقتی اکثریت پرسنل غیر بابلسری باشند همین میشه
دوست 31 فروردين 1390
ببینیم رئیس حراست جدید چیکار میکنه ؟
نا شناس 31 فروردين 1390
با عوض شدن رئیس حراست دانشگاه همه چیز درست میشود. رئیس قبلی به خاطر موقعیت شغلی خودش .... چنین کاری را نداشت.
مهدی ذبیحی از سوادکوه 31 فروردين 1390
با سلام کمی هم درباره خطرات جاده سوادکوه قایمشهر مطلب بنویسید این جاده تبدیل به هیولایی شده که به هیچکس رحم نمیکنه پس برای جان خودتونم شده پیگیر باشین این هفته به طور متوسط روزی یک تصادف منجر به فوت داریم-همین دیشب یک پراید یک کشته یکی دیگه کما -پیکان چند کشته-چند روز قبل سه تریلی -نیسان و.... واین داستان ادامه دارد
مهدی ذبیحی از سوادکوه 31 فروردين 1390
این روزها جاده تهران -سوادکوه به خصوص مسیر سوادکوه به قایمشهر تبدیل به هیولایی شده که در چند روز گذشته به طور میانگین روزی یک انسان را به کام مرگ میکشاند؛از همه ی همشهریان وهموطنان ومسیولینی!!؟ که قصد عبور از این مسیر را دارند استدعا دارم با سرعت مطمینه برانند؛وخطاب مردم به مسیولین این هیولا به کسی رحم نمی کند!!!!
و نکته ی قابل تامل:

چرا بیشتر تصادفات منجر به فوت با خودروی پراید صورت میگیرد؟
بب 31 فروردين 1390
وقتي محتوا نداشته باشه و حركتشون هم كوچيك باشه هيچ موقع به خودتون زحمت نمي دين درجش كنين؟
واقعيت چي بود؟
بیژن 31 فروردين 1390
نمبدانم که چرا همه میخوان یک روش تربیتی را در مورد سلایق و فطرت و ذات مختلف اعمال کنند. وقتی تفکر 4نفر در یک خانواده و بچه های یک پدر و مادر ,سلایق و علایقشون فرق میکنه و عموما حناشون برای همدیگه رنگ نداره و حرفاشون براشون تکراریه ووو حالا چی میشه که یکی ابراز عقیده بکنه . چطور ما به خودمون اجازه میدیم که به صورت هجمه به افکار و عقاید دیگران حمله کنیم؟ چطور انتظار داریم که والدین و دوستان ووو به عقاید و نظراتمان احترام بزارن و انوقت م بر هرکه غیر همسو برتابیم ووو خاوریا
bahramnikkhah 31 فروردين 1390
فعلا که نماینده بابل همه کاره دانشگاه مازندرانه
محمد 31 فروردين 1390
بنده فعال سابق دانشجویی دانشگاه مازندران هستم که در همان نیز با توجه به اتفاقت رخ داده در آن مقطع هزینه های بسبیاری متحمل شدم و آنرا به خدا وا میگذارم که داوری است که در ورای این های و هوی ها نهفته اسن و ذاتش داوریست.وفتی مدیریت دانشگاه مازندران اولویت خود را در حیطه کاری خود تنها بحث های ناسیونالیستی و اینکه بابلسری ها یکی پس از دیگری پست ها را اشغال کنند و حتی ثانیه ای به موضوع دانشجویان به عنوان اولویت اول فکر نمیکند انتظاری نمی رود.
منصف باشیم.آیا در دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه جامع مازندران اثری از یک نشریه پیدا میشود که اندکی خط مشی منتقدانه داشته باشد؟
دانشجویان خیر نشریه اصلاح طلبانه را خورده اند...شما سراغ یک نشریه متعادل بی طرف را بدهید..هر نشریه ای که منتشر میشود بعد از شماره اول با شکایت فلانی و بهمانی و محاف توقیف میرود.
شما یک کانون فعال دانشجویی در دانشگاه معرفی کنید که مجوز داشته باشد و کار سیاسی که پیشکش حد اقل حوزه های سیاسی و اجتماعی را پوشش دهد.
دفتر انجمن اسلامی واقعی منتخب دانشجویان هم که پلمب شده است و مسئولین دانشگاه با همکاری دانشجویان همفکر تشکیلاتی با عنوان انحمن اسلامی مستقل تشکیل داده اند که به جای اینگه چهره سلایق گوناگون باشد شعبه بسیج شده است و تقسیم کار میکنند..دانشگاه مازندران خیلی وقت است که دبیرستان مازندران شده است..مگر رهبری نگفته بودند که دانشگاهی که از فعالیت سیاسی خالی باشد دانشگاه نیست..؟؟ آقایان جواب بدهند کدام دانشجو جرات فعالیت سیاسی دارد؟
در این میان وقتی حد اقل و کور سوی امیدی برای انتقاد قانونی نیست آیا این طبیعی نیست که حرکات دانشجویی به این قبیل حرکات سوق پیدا کند؟
امیدوارم ادیتور های شمال نیوز انصاف و بیطرفی را در تایید نظرات به خرج دهند
نا شناس 2 ارديبهشت 1390
شما که ظزفیت شنیدن یک نظر مخالف را تدارید جسارتا بیجا میکنید مدعی بی طزفی هستید..تا بوده همین بوده...تفکر امثالهم محکوم به فناست
نا شناس 4 ارديبهشت 1390
شما كه جرات پخش انتشار انتقاد به عملكرد مديريت دانشگاه را نداريد چرا راجع به دانشگاه خبر مي گذاريد. انتظار داشتيم از مخالفين سوئ استفاده مديران از اختيارات شان هستيد و كامنتي را كه ديروز ارسال كردم منتشر مي كنيد ولي نسبت به شما خوش خيال بودم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.